Sposób załatwiania spraw |
ZSP w Wysokiej przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, opieki nad dziećmi, kadr, finansów i inne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ ZSP:
2. SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
3. SPRAWY KADROWE:
4. SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
5. ARCHIWUM:
6. FINANSE ZSP:
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
2. Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu ZSP.
Dyrektor ZSP lub wicedyrektor Szkoły Podstawowej, Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 14:00 do 16:00
Skargi i wnioski muszą zawierać: imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego, adres wnoszącego Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002.5.46) 3. Odpłatność za przedszkole i oddziały „0” przy Szkole Podstawowej:
4. Bieżące informacje o dziecku:
5. Konsultacje indywidualne dla rodziców:
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW: Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie, sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
Ze względu na bezpieczeństwo dzieci przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z dzieckiem oraz wydawania dziecka do domu przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-mail. . Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu ZSP. Dyrektor ZSP lub wicedyrektor Szkoły Podstawowej, Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 14:00 do 16:00 Liczba odwiedzin: 7835 Osoba, która wytworzyła informację: Operator Osoba, która odpowiada za treść: Operator Osoba, która opublikowała informację: Operator Data wytworzenia informacji: 2017-01-02 12:24:35 Data udostępnienia informacji: 2017-01-02 12:24:35 Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-08 13:25:26 Dziennik zmian |