Rejestr, ewidencja, archiwa |
ZSP w Wysokiej prowadzi dokumentację i przechowuje ją stosownie do obowiązujących przepisów w zakresie działalności:
Zasady dostępu do informacji zawartych w wyżej wymienionych rejestrach i ewidencjach, jak też dostęp do dokumentów archiwalnych regulują przepisy ustaw szczególnych, w tym m. in.:
Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. z 2002r. Nr 167, poz.1375). Liczba odwiedzin: 3754 Osoba, która wytworzyła informację: Operator Osoba, która odpowiada za treść: Operator Osoba, która opublikowała informację: Operator Data wytworzenia informacji: 2017-01-02 12:24:35 Data udostępnienia informacji: 2017-01-02 12:24:35 Data ostatniej modyfikacji: 2017-01-18 19:16:50 Dziennik zmian |