Sposób załatwiania spraw
Wersja z: 2017-03-21 19:49:14. Zapisał: Administrator

ZSP w Wysokiej przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, opieki nad dziećmi, kadr, finansów i inne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
  • dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ ZSP:

1. EDUKACJA:

  • zapisy do Przedszkola, Szkoły Podstawowej, oddziałów „0” przy Szkole Podstawowej
  • obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
  • wydawanie informacji o dziecku,
  • prowadzenie dzienników lekcyjnych, specjalistycznych, zajęć przedszkola

2. SPRAWY ADMINISTRACYJNE:

  • - pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
  • wydawanie zaświadczeń,

3. SPRAWY KADROWE:

  • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.

4. SPRAWOZDAWCZOŚĆ:

  • raporty,
  • sprawozdania.

5. ARCHIWUM:

  • akta osobowe pracowników,
  • dzienniki zajęć przedszkola,
  • protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
  • zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
  • dokumentacja Rady Rodziców,
  • dokumentacja finansowa przedszkola.

6. FINANSE PRZEDSZKOLA:

  • sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.

TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:

1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne:

  • dyrektor i wicedyrektor przedszkola (w każdy poniedziałek w godz. 9.00 – 15.00)

2. Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu przedszkola.

Dyrektor przedszkola lub jego zastępca przyjmuje w sprawach skarg i wniosków  w każdy poniedziałek w godzinach od 9:00 do 15:00

Skargi i wnioski muszą zawierać:

imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego, adres wnoszącego

Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

§ 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002.5.46)

3. Odpłatność za przedszkole:

  • w formie przelewu pieniężnego na wyodrębnione konto bankowe przedszkola,

4. Bieżące informacje o dziecku:

  • nauczycielki poszczególnych grup.

5. Konsultacje indywidualne dla rodziców:

  • nauczycielki grup oraz specjaliści zgodnie z terminarzem (informacja dostępna na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej przedszkola).

SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:

Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie, sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.

  • telefonicznie/fax: 71 715 15 99
  • listownie: ul. Chabrowa 99, 52 – 200 Wysoka
  • e-mail: sekretariat-szkola@zspwysoka.pl  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  • osobiście, w godzinach pracy sekretariatu przedszkola codziennie w godz. 7.00-15.00
  • dodatkowo sprawy wychowawcze-opiekuńcze osobiście z wychowawcami grup.

Ze względu na bezpieczeństwo dzieci przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z dzieckiem oraz wydawania dziecka do domu przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-mail.