ZSP w Wysokiej przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, opieki nad dziećmi, kadr, finansów i inne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ ZSP:
1. EDUKACJA:
- zapisy do Przedszkola, Szkoły Podstawowej, oddziałów „0” przy Szkole Podstawowej
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników lekcyjnych, specjalistycznych, zajęć przedszkola
2. SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola, oddziałów „0” przy SP, Szkoły Podstawowej
- wydawanie zaświadczeń,
3. SPRAWY KADROWE:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
4. SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
- raporty,
- sprawozdania.
5. ARCHIWUM:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,szkoły Podstawowej, oddziałów „0” przy SP
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora ZSP,
- dokumentacja Rady Rodziców,
- dokumentacja finansowa ZSP.
6. FINANSE ZSP:
- sprawy dotyczące działalności finansowej ZSP udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z ZSP, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne:
- dyrektor ZSP i wicedyrektor Przedszkola (w każdą środę w godz. 14.00 – 16.00)
2. Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu ZSP.
Dyrektor ZSP lub wicedyrektor Szkoły Podstawowej, Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 14:00 do 16:00
Skargi i wnioski muszą zawierać:
imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego, adres wnoszącego
Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
§ 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002.5.46)
3. Odpłatność za przedszkole:
- w formie przelewu pieniężnego na wyodrębnione konto bankowe przedszkola,
4. Bieżące informacje o dziecku:
- nauczycielki poszczególnych grup.
5. Konsultacje indywidualne dla rodziców:
- nauczycielki grup oraz specjaliści zgodnie z terminarzem (informacja dostępna na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej przedszkola).
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie, sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
- telefonicznie/fax: 71 715 15 99
- listownie: ul. Chabrowa 99, 52 – 200 Wysoka
- e-mail: sekretariat-szkola@zspwysoka.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- osobiście, w godzinach pracy sekretariatu przedszkola codziennie w godz. 7.00-15.00
- dodatkowo sprawy wychowawcze-opiekuńcze osobiście z wychowawcami grup.
Ze względu na bezpieczeństwo dzieci przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z dzieckiem oraz wydawania dziecka do domu przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-mail.
. Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu ZSP.
Dyrektor ZSP lub wicedyrektor Szkoły Podstawowej, Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 14:00 do 16:00